lauantai 1. lokakuuta 2016

Syyskuun kooste/blogin tulevaisuus

Syyskuun koostetta taas luvassa!
Olen syyskuussa ostanut pari uutta kirjaa Harry Potter ja feeniksin kilta ja Valinta, joista olen ollut todella innoissani! Ne vain nyt saavat odottaa sen aikaa, että saan kirjaston kirjat puoliksi poissa ja punainen kuin veri kirjat alta pois.

Ja nyt tähän toiseen asiaan. Olen ennen kirjoittanut kesken lukemiseni mielipiteitä ja vähän koosteita kirjasta mutta olen nyt jonkun aikaa miettinyt, että muuttaisin tätä kirjoittamisen ideaa. Minulla on ollut jonkun aikaa hankala tulla koneelle ja kirjoittaa kesken lukemisen. Sen takia olen miettinyt että kirjoittaisin vasta, kun olen kirjan lukenut loppuun. Arvostelu tapani aika varmasti säilyy jollain tavalla mutta voi olla että keksin jonkun toisenkin tavan.
Haluan kokeilla miten tämä idea lähtee käyntiin ja jos ei tämäkään sovi. no, se on sen ajan murhe!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista !!