sunnuntai 4. joulukuuta 2016

3 kirjaa, joista pitäisi tehdä elokuva

Rakastan todella paljon kirjoja mutta myös elokuvia. Tähän listaan olisin saanut montakin ehdotusta mutta päätin lyhentää kolmeen.


Yösirkus - Erin Morgenster

Lukukokemuksena tämä oli minulle aika hankalaa luettavaa mutta silti sirkuksen tunne välittyi ja erilaiset tuoksujen ja sirkuksen kuvailut jäivät todella hyvin mieleen.

Ehkä elokuva saisi tästä kirjasta enemmän irti ja se tunne välittyisi ehkä paremmalla tavalla.












Valinta - Kiera Cass

Itse kun välillä tykkään erilaisista prinsessa elokuvista ja nälkäpeli meiningistä niin tästä tulisi aika mukava elokuva.

Erilaiset asiat esim. linna, linnan sisäpuoli, puutarha, puvut olisi todella siisti nähdä elokuva. Kaikki se röyhelöt, värit, kisailu!











Väristys - Maggie Stiefvater

Minä niin rakastuin tähän kirja-sarjaan! Pidin todella paljon tarinan kerronta tavasta ja jokin tässä kirjassa iski.

Tykkään siitä miten erilailla kirjailijat kirjoittaa esim. ihmissusista.

Muutenkin tykkään lukea ja katsoa elokuvia joissa pääosissa on joku mytologinen olento. 









Mistä kirjasta teidän mielestä kannattaisi tehdä elokuva?

4 kommenttia:

  1. Yösirkus oli ihana! Siitä voisi olla kiva nähdä elokuva. Toisaalta minulle jäi niin vahvat omat mielikuvat tapahtumista, etten ehkä haluakaan nähdä jonkun toisen tulkintaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei :) ite voisin joskus lukea tämän kirjan uudestaan, jos sitten saisin paremmin tunnelmasta kiinni :)

      Poista
  2. Hauska postausidea, pitääpä katsoa josko tekisin itsekin :) Mä en ole lukenut yhtäkään näistä. Valintaa olen miettinyt, mutta todennut ettei varmaan kuitenkaan ihan mun tyylinen kirja, mutta ehkä viime aikoina olen alkanut vähän lämmetä ajatukselle lukea se :)
    Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse suosittelen valintaa! Itsekin arvelin ettei minun tyylinen mutta tosi hyvä kirja :)

      Poista

Kiitos kommentista !!