perjantai 30. joulukuuta 2016

Lukumaraton ja Popsugar lukuhaaste

Hei kaikki!

Päätin osallistua pitkästä aikaa lukumaratoonille. Viime kerrasta on niin paljon aikaa ja pitäähän sitä uutta vuotta jotenkin juhlistaa ja lukumaraton on kaikkein paras.

Mietin, että voisin käydä kirjastossa katsomassa maratoonille kirjoja mutta sitten päätin että en menekkään, koska on minulla täällä kotona kirjoja, joista valita. Joten valitsin nämä kirjat:



Varjojen kaupungit 2 ja 3 (Minulla ei ole ykkösosaa ja tämän sarjan haluan lukea uudestaan)

Himoshoppaaja

En vielä tiedä varmasti ilmoitanko vain twitterissä vai täällä blogissa vai sitten molemmissa. Voipi olla, että ilmoitan molemmissa, ensimmäisenä twitterissä ja sitten koosteena täällä.


Toinen sitten että päätin osallistua myös Popsugar lukuhaasteeseen. Tämä on minulle aivan uusi juttu, koska ennen olen vain lukenut sellaista mikä kiinnostaa enkä listan kautta valinnut kirjoja.

Olen tästä innoissani ja katselin tota listaa niin jokuseen osaan jo valita kirjan mutta todella monta on myös sellasta jota saa miettiä.. No toivotaan parasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista !!