tiistai 31. tammikuuta 2017

Blogini 1 vuotis synttärit!

Tänään blogin täyttää tasan 1 vuoden! Muistan kun mietin, että haluaisin perustaa kirjablogin, koska luen aika paljon ja halusin saada kerrottua mielipiteeni erilaisista kirjoista. Mietin pari päivää blogini nimeä ja kirjoittelin niitä ylös. Mutta mikään niistä ei oikein tuntunu hyvälle ja en halunnut sellaista nimeä johon kuuluu esim. niinan kirjablogi. Tuossa nimessä ei ole lainkaan mielikuvitusta!

Mutta tämä, ikuinen lukutoukka, kuulosti paljon enemmän omalle ja se on aika lailla totta. Pienestä pitäen olen tykännyt lukea ja tykkäsin silloin kirjoista. Mutta nykyään, kun miettin, voin jopa sanoa, että rakastan kirjoja ja lukemista!

Ja tästä kirja bloggaamisesta on tullut tässä vuoden aikana todella rakas harrastus, jota en kadu, että aloitin. Yksi suuri vaikutus tälle blogilleni on seuraajat. Teidän avullanne kiinnostus pysyy yllä, kun tietää, että kyllä siellä on edes jonkun verran lukijoita, jotka lukee minun kirjoituksiani.

Siksi myös toivon, että lukijat kuitenkin saa jotain kiinni näistä minun kirjoituksistani. Toivon että olette saaneet lukuvinkkejä, jotain uutta teidän lukulistaanne oikeastaan miten vain kunhan olette jotain saanut ja jotta se liittyisi jotenkin kirjoihin. Se meinaisisi minulle todella paljon!

No tästä tuli nyt todella syvällinen kirjoitelma mutta eikös vaihtelu ole välillä vain hyväksi! Mutta vielä kerran, kiitos kaikille lukijoilleni, jotka jaksaa lukea minun kirjoituksiani!

12 kommenttia:

Kiitos kommentista !!