lauantai 8. huhtikuuta 2017

Eliitti - Kiera Cass

Miksi valitsin tämän kirjan?
Tykkäsin todella paljon Valinta nimisestä kirjasta!

Nimi: Eliitti
Kirjailija: Kiera Cass
Sivut: 317
ISBN 978-952-294-310-1

Nyt on joukko rajattu kuuden tytön Eliittiin, kilpailu prinssi Maxonin sydämestä muuttuu yhä raivokkaamaksi ja America yrittää vieläkin selvittää todelliset tunteensa. Rakastaako hän Maxonia, joka voisi tehdä hänen elämästään tarumaista? Vai kuuluuko sydän ensirakkaudelle, Aspenille?
America tarvitsee päätöksen tekoon epätoivoisesti lisäaikaa. Muut eliittiin kuuluvat tytöt kuitenkin tietävät tarkalleen, mitä haluavat ja American mahdollisuudet päättää tulevaisuudesta ovat lipeämässä hänen ulottumattomiinsa. 

Olin odottanut tämän kirjan saamista todella kauan! Mistään tätä kirjaa ei oikein saanut mutta löysin tämän sitten sittarista. Onko tämä kirja-sarja nyt niin suosittu, ettei tätä saa oikein mistään vai mistähän voisi johtua? Noh enivei..

Minä olin ennen tätä kirjan saamista vähän lukenut toisten kommentteja tästä kirjasta ja arvata saattaa, tätä joko vihattiin tai pidettiin. Minä onneksi pidin. Pelkäsin etten pidä ollenkaan tästä kirjasta, koska kirjassa oli melkeinpä vaan kolmiodraamaa. Mutta noh.. minähän tämän ahmaisin melkein yhdeltä istumalta, koska kyllä ainakin minulla toi kolmiodraama toimi hyvin vaikka välillä ärsyttikin todella paljon.

Välillä nyt vähän liian romanttista meininkiä minun makuun, koska en ole luonteeltani kovinkaan romanttinen..

Todella viihdyttävä kirja mutta ei kuitenkaan sitä parasta antia.

"On käynyt ilmi, että olen todella surkea pysymään erosta sinusta. Se on erittäin vakava ongelma." Hymyilin "Oletko todella yrittänyt?" Hän teeskenteli miettivänsä. "No en, Äläkä luule, että aion yrittääkään." Nauroimme hiljaa pitäen kiinni toisistamme. Näinä hetkinä oli helppo kuvitella, että olisin tässä loppuelämäni.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista !!