sunnuntai 16. huhtikuuta 2017

Lapsuuteni parhaat kirjat

Olen aika pienestä asti tykännyt lukea ja nyt kerron teille, mitkä kirjat olivat pienenä minun suosikkeja.

Mona hiiren hymy
Tämän kirjan sain 2 luokalla kun kehitin lukunopeuttani eniten. Tästä kirjasta erikoisen tekee sen, kun tässä on todella paljon hauskoja kuvia ja tekstien fontti vaihtelee hauskasti. Välillä pitää kirjaa pyöritellä, koska teksti menee välillä ympyrää tai pystysuoraa.


Uusi sudenpentujen käsikirja
Olen aina ollut Aku Ankka fani ja tämä kirja on oikeesti kuin käsikirja! En ole kyllä ollenkaan kokeillut noita neuvoja mutta hauskaa oli lukea tätä kirjaa ja kuvitella itsensä jonnekkin korpeen.

















Erilaiset lintukirjat
Noh.. lintu kirjat. Olen myös tykännyt erilaisista linnuista ja minulla oli joskus omat kiikarit, joilla sitten bongasin lintuja ja samalla etsin omasta lintukirjasta mikä se oli. Välillä isänikin kertoi mikä lintu oli ja kertoili muutenkin erilaisista linnuista.





Onko teillä joitakin kirjoja, joista piditte lapsena?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista !!