sunnuntai 30. heinäkuuta 2017

Elämäni aakkoset A-E (1/4)

Eli teen tälläisen postaus-sarjan A:sta V:n. Lopuista aakkosista en keksinyt mitään.

A: Aamu
Minä olen ollut pienestä asti aamuvirkku. Minulla on aina aamusta eniten energiaa, joten minulla on tapana tehdä paljon asioita aamusta ja illalla rentoutua.

B: Book
No kirjathan ne! Kirjat ovat melkein aina olleet minulle yksi viihdyke, josta nautin.

C: Clean
Tykkään todella paljon siitä, että paikat on puhtaat ja tavarat järjestyksessä. Mutta välillä on kiva, kun on pieni epäjärjestys. 

D: DIY
Tubesta yksi lempivideoista on DIY-videot! Tykkään askarella todella paljon ja jos löydän jonkun kivan askartelu aiheen, niin yritän saada tavarat kasaan ja askartelen.

E: Elokuu
Elokuussa minulla alkaa koulu, jota odotan jo innolla! Olen aina tykännyt koulusta/opiskelusta.


Mitkä ovat sinun aakkosesi?

2 kommenttia:

  1. Tein tänään postauksen omista aakkosistani blogiini. Joihinkin kohtiin oli pakko turvautua muuhun kuin suomen kieleen.

    Mukavaa loppulomaa ja koulun aloitusta sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin on :) Jokuseen kirjaimeen tulee monta vaihtoehtoo et on vaikea valita!

      Poista

Kiitos kommentista !!