keskiviikko 13. syyskuuta 2017

100 postauksen spessu

TOP 3 postausta

Nyt aihetta iloon! Tämä on blogini 100 postaus! Aika uskomatonta sanon minä. Olen tyytyväinen itseeni, koska minulla taipumusta innostua jostain mutta se innostus loppuu nopeasti.

On mukavaa, kun sain bloggaamisesta itselleni todella mukavan harrastuksen ja tänne on mukava kirjoitella. Toivottavasti lukijat on tähän asti viihtynyt blogissani.

Spessun kunniaksi kerron TOP 3 postaustani.

1 sija

Mielikuvituspoikaystava ja muita sinkkuuden perusasioita - Henriikka Rönkkönen

Tämä kyllä oli aika hervoton kirja! Sinkuille hyvää lukemista mutta myös suhteessa oleville.










2 sija


Asiat jotka lukemisessa ärsyttää

Tämä on postaus on yksi, johon olin nähnyt aika paljon vaivaa.
Tätä oli mukava kirjoittaa, koska tämä toi vähän erilaisuutta kirjoittamiseen.









3 sija


Lukumaraton 19.8.17

Toinen maratoonin, johon osallistuin. En erityisemmin välitä maratooneista mutta pitäähän näihin joskus osallistua.









Kiitos vielä kerran kun luet postauksiani!

9 kommenttia:

  1. Onnittelut sadasta bloggauksesta.

    Minusta on hienoa, että on tempauksia, en kuitenkaan ole koskaan osallistunut enkä aio osallistukaan lukumaratoniin, enkä oikeaankaan maratoniin, ovat liian pitkiä minulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ajat on kyllä pitkiä mutta osallistun just vain pari kertaa :D

      Poista
  2. Onnittelut sataselle :)
    Olen osallistunut yli viiden vuoden aikan yhteen lukumaratoniin ja yhteen puolikkaaseen. Se puolikas oli kiva.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja lisäksi yhteen rauha maailmaan-maratoniin, jossa oli pidempi lukuaika.

      Poista
    2. Kiitos :) ehkä puolikas ois kivempi kuin 24 h lukea putkeen :D

      Poista
  3. Hieno saavutus :)

    Huomasin, että minullakin Rönkkösen kirjasta tehty postaus on yksi luetuimpia.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista !!